Skip to content

!!! Találóskérdés nyereménnyel !!!

January 5, 2012

Gyerekek, itt a 2012! És már az ötödik nap megemlítenek egy blogban. Innentöl már csak a csillagos ég! Ha tavaly a 30, az orosz panel, a lányövé, a buli, a biznisz, a Doktornéni és a szakácsok éve volt, akkor idén mi vár rám?

Hogy mindenkinek legyen esélye lassan közeledni a személyes 2012-öm hihetetlen realitásaihoz, ünnepélyesen kihírdetem az “ami a fejemen átmegy” elsö találóskérdését! Lehet hogy nem túl egetrengetöen kreatív az ötlet, de a következö képek azt a két országot ábrázolják, amelyekbe életem elsö komoly biznisztripje vezet, mégpedig pont a szülinapomon. Melyek ezek?

1.

2.

?

Beavatott olvasók nyilván elönyben…. Viszont aki legelöször pósztolja ide a választ, tudja, hogy melyik állat szerepel mind a két ország címerében és még a címét is elárulja, az kap egy exkluziv “ami a fejemen átmegy” képeslapot mind a két helyröl. Na ez már tényleg hihetetlen, nem?

3 Comments leave one →
  1. Kati permalink
    January 5, 2012 23:03

    én én én !!!!
    Tudom, tudom, tanárnééééni, én én én !!!
    De, mondjuk, be kell valjam, hogy nem egész fair, és te is tudod, hogy már tudtam, hogy hova mész, ezért nem is mondom az országokat, csak az állllllllatot: Russzisches-maedchen!
    Meg az a sas is egy kis “határesettel” átmehetne kakasnak, nem?
    Kati, imádlak, olyan jó volt, hogy együtt ünnepeltünk, egy HOYA 2012-öt kivanok neked!

    • January 5, 2012 23:13

      Kati, isteni vagy! Majd írok, szerintem is szupi volt veled bulizni, csak jó lehet ezek után az év!!! Gondolok a kártyák üzenetére… ja, és persze kapsz egy képeslapot és keresem a kedvenc állataidat (mért nem azok vannak a címeren?!) Óriási puszi

  2. anyóca permalink
    January 25, 2012 09:27

    Katikám,
    én is tudom, de nem árulom el, nehogy más is lássa
    csak jelezni akartam, hogy idönként ide is benézek
    puszkó

Leave a Reply

