Skip to content

Két dolog

March 3, 2011
tags:

1) A következö három mondatot gondoltam ma a nap folyamán:

Mért van ilyen kib#%**+” hideg?

Ihr habt doch alle einen an der Klatsche!

Sometimes I behave like a complete moron.

Nem egyszer, állandóan. Ezeken a nyelveken. Ez most azt jelenti, hogy hideg van Freiburgban, idegesítenek az egyetemi emailek és teljesen az agyamra megy a doktori munkám mindenféle szempontból (angolul írom)? Vagy azt, hogy az “én” – “ök” – “meta-én” szférák (Freud nyelvéröl lefordítva szabadon) egyértelmüen be vannak osztva bizonyos nyelvekre a kis lelkemben? Én fázom magyarul. Ök hülyék németül. Talán valaki azt gondolhatná rólam, hogy béna vagyok angolul. Hmm. Ezt döntse el a tisztelt olvasó és szavazzon még péntekig jobboldalt a blog-nyelvhasználatról.

2) Egy éve létezik ez a blog, gyerekek! Egy éve egy belga sörözöben ültem új ismeretségeimmel, számtalan nemzetiség és azoknak keverékei egy asztalnál. Csak az orosz hússaláta hiányzott. Azóta sokminden történt, hát olvastátok talán. Közel háromezren látogattak el ide a hónapok folyamán. Vajon mit gondoltak? Érdekes ez a blog, de mért van ilyen ki#+**!”§ hideg? Hat die einen an der Klatsche oder was? Sometimes this feels like written by a complete moron?

Így vagy úgy. Köszi, hogy követitek kis produkciómat a blogoszférában. Kicsit büszke vagyok rá.

One Comment leave one →
  1. Kati permalink
    March 7, 2011 19:32

    Mi is rád.
    Meg fölleg: Szeretünk! 🙂

Leave a Reply

