Skip to content

A, E és a többi

December 14, 2010
tags:

Kiderült, hogy E ismeri A-t. Ez azért figyelemre méltó, mert E-vel fél évvel ezelött jártunk Brüsszelben a Parc Cinquantenairebe ebédszünetelni és S-el pletykálni. A viszont egy régi sorstárs, Braziliában sátraztunk együt és loptuk a tejet meg a csokit a tábor vége felé a raktárból, annyira ki voltunk éhezve a hasmenéstől. Aztán meg nálam lakott Freiburgban egy ideig, amikor még T-vel együt voltam. Na most A E legjobb baratnője volt osztálytarsa és annak pasijával tartózkodik Salgótarján e pillanatban, ha minden igaz.

E-vel akkor jöttünk erre rá, amikor mesélte, hogy meglátogatta S-t Brüsszelben, amit én úgyszintén megtettem egy-két héttel ezelött. S mellett N-el is találkoztam és lehet hogy nemsokára a cégem fel fogja kérni őt, hogy egy messzi országban tartson egy előadást egy M meg én által szervezett vörksoppon. M a legjobb haverom és régóta abban az országban dolgozik többek közt, ahonnan N származik.

Kicsi a világ. J, akit Rómából ismerek és akivel két hete tökpitét sütöttem Madridban, jövőre megy Brüsszelbe és meg fogom kérni S-t, hogy segítsen neki lakást keresni. A² elöbb kontaktolt gmail-chatten, hogy mi van velem, Freiburgban vagyok e még, mert ő Bonnban. Rómában vele ültem egy irodában, néha megittunk egy kávet J-el együt a tetőteraszon és megbeszéltük, hogy tartjuk a kapcsolatot. M ismeri mindannyiunk római főnökét, mert vele is már együt dolgozott. A pasival nemrég találkoztam Hágában, mellette ültem egy üzleti vacsin egy olasz étteremben.

Nem lepne meg, ha A igazából S másodunakatestvére lenne, N J fodrásza lakótársának új szeretője, E meg A² pedig találkoztak volna már Tadzsikisztánban, ahol M épp lebonyolított egy projektet. De végül mindegy, mert mindannyian találkozunk jövőre, 2011 nyarán Budapesten egy esztelen nagy bulira. Ott megismerhetitek őket. Csak T fog mindebből kimaradni.

No comments yet

Leave a Reply

